Herroepingsrecht
Bij de aankoop van producten heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.
De volgende voorwaarden gelden hierbij:
4. Indien de gesailde verpakking verwijderd is kunnen wij het niet retour nemen i.v.m houdbaarheid van een product en het risico dat het product gebruikt is. Huidverbetering webshop verkoopt hygiëne producten en het is daarom helaas niet mogelijk de producten te retourneren als de gesealde verpakking verwijderd is. Enkel wanneer de verpakking nog geseald is kan het product geretourneerd worden.
5. U betaalt de kosten voor het retour zenden en zorgt ervoor dat het pakket goed verpakt en voldoende gefrankeerd is. Het risico voor het retour zenden is voor uw rekening. Ons advies is om het pakket verzekerd met handtekening voor ontvangst te versturen.
6. Zendingen die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn worden geweigerd en niet in ontvangst genomen.
7. Indien aan de juiste voorwaarden is voldaan, wordt het aankoopbedrag binnen 30 dagen, nadat het product in ons bezit is gekomen, teruggestort.
8. Indien de retourzending niet aan de juiste voorwaarden voldoen zullen eventuele gemaakte kosten of waardevermindering van het product worden verrekend met de aanschafprijs. In dat geval wordt u hiervan vooraf op de hoogte gebracht.
9. Als u een ander product wenst kunt u gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.
Heeft u een ander product ontvangen dan u heeft besteld?
Indien het product bij aflevering niet aan de overeenkomst voldoet dient u de Huidverbetering webshop binnen 3 werkdagen hiervan op de hoogte te stellen. Stuur het product retour en u ontvangt kosteloos, indien op voorraad, het juiste product binnen 3 werkdagen.
Volg de volgende procedure:
U volgt dan stap 1 tot en met 5 hierboven beschreven en u ontvangt van ons € 7,25 tegemoetkoming in de retour kosten. Indien de retourzending niet aan de juiste voorwaarden voldoet zullen eventuele gemaakte kosten of waardevermindering van het product in rekening worden gebracht.
In dat geval wordt u hiervan vooraf op de hoogte gebracht.
Bezorging
Uw bestelling wordt gratis bij u thuisbezorgd in Nederland bij bestellingen boven de € 100,-
Wij verzenden uw bestelling aangetekend via Post NL.
Bij bestellingen t/m € 100,- en bezorgt in Nederland betaalt u een bijdrage van € 7,25 voor de bezorg- en verpakkingskosten.
Levering naar overige Europese landen alleen in overleg.
Wanneer uw bestelling niet op voorraad is wordt er contact met u opgenomen over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Transportschade
Is uw pakket bij aflevering open geweest of u constateert schade aan de verpakking? Dan kunt u het pakket het beste weigeren en laat u een schadeverklaring opmaken door de bezorger en bewaar deze verklaring goed. U kunt de transportschade melden door een mail te sturen naar beautiquenathale@gmail.com.
Indien u (lichte) schade constateert aan uw bestelling, maar vermoedt dat de inhoud van de bestelling wel onbeschadigd is, kunt u het pakket accepteren. Als u tekent voor ontvangst vermeld dan ook het woord ‘schade’ in het handtekeningsveld.
Blijkt achteraf toch dat de inhoud beschadigd is?
Uiterlijk 3 werkdagen nadat het product bij u is afgeleverd dient u een mail te sturen naar beautiquenathalie@gmail.com met daarin vermeld dat uw product beschadigd is.
Pas nadat u van ons per e-mail een bevestiging heeft ontvangen met een retour nummer voor het retourneren van het product, kunt u het product retour sturen volgens de hierboven beschreven procedure stap 1 t/m 5.
U dient het product zoveel mogelijk in de staat te laten waarin deze zich bevond ten tijde van het ontdekken van de schade. Na ontvangst zullen wij onderzoeken of de beschadiging het gevolg is van de transportschade. Indien aan de juiste voorwaarden is voldaan en de klacht gegrond is, sturen wij u direct (indien op voorraad) en kosteloos een nieuw product op én u ontvangt € 7,25 tegemoetkoming in de retour kosten.
Indien uw klacht niet het gevolg is van transportschade of een fabrieksfout, maar ontstaan is door een andere oorzaak, gaan wij alleen tot vervanging over indien de kosten worden betaald.
Wij hopen u zo goed mogelijk van dienst te zijn!
Heeft u toch nog vragen en/of opmerkingen? Neemt u dan gerust contact op via beautiquenathalie@gmail.com. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen contact met u op te nemen.
Beautique Nathalie
Heemradenlaan 101
7329 BZ Apeldoorn
beautiquenathalie@gmail.com
Tel: 06-21570179